|
Post by Katrin on Jun 7, 2013 13:00:30 GMT
Conn. o. Star of Dreams etsii omistajaa, joka hoitaisi sitä huolella. Orin tulevaisuutta ei ole mietitty vielä, joten siitä voi kouluttaa mitä vain. Mitään myyntiehtoja ei periaatteessa ole, kunhan päätyisi piirrostalliin c: Mutta tulevan omistajan kanssa haluaisin pitää yhteyttä niin tietää mitä pojalle kuuluu. Tähän samaan voisin mainostaa Newerran ratsastuskoulua, minne kaivataan väkeä ; )
|
|
|
Post by Dimma on Jun 7, 2013 15:45:10 GMT
RE:
Oikein veikeä ponimus sinulla myynnissä. Muuten voisin jopa tänne ottaa, mutta minulla on hevosia jo omasta takaa liikaa ja kiirettä pukkaa jo niiden aktiivisuustason ylläpitämisessä. Onnea kuitenkin myyntiin! Newerrakin on oikein hieno talli. Olisiko kenties linkinvaihto mahdollista talliemme välillä?
|
|
|
Post by Katrin on Jun 7, 2013 20:42:01 GMT
Juups, kunhan ponski pääsisi tämän kuun jälkeen uuteen kotiin niin hyvä c: Monella on tuo aktiivisuus töksässyt ja siksi poni on edelleen minulla... Mutta juuh, se vieroitettiin tänään, enkä itsekään ole kirjoittanut sille vielä tarinoita tms että ei nyt hirveen aktiivista elämää tarvitsekaan...
Kysäisen Newerran omistajalta linkinvaihdosta, kunhan hän vastaa ensin jo lähettämiini viesteihin. Olen vain Newerran "kakkosomistaja", töissä siellä c:
|
|
|
Post by Katrin on Jun 13, 2013 17:34:08 GMT
Dimma, ilmottauduit Newerran PKK näyttelyihin, mutta yhden hevosen linkki ei toimi. Laittaisitko osoitteen uudestaa Newen foorulle niin teitä ei hylättäisi
|
|
|
Post by Dimma on Jun 13, 2013 20:10:17 GMT
Mitä mitä ? Minusta kaikki linkit ovat oikein. Mikä niistä ei toimi?
|
|
|
Post by Katrin on Jun 27, 2013 14:06:43 GMT
Anteeksi kun en ole vastannut. Niin, näyttelyissä ainakaan minun puhelin ei suostu linkittämään osotteita oikein. Näyttelyissä kaikki ossat ovat oikein, mutta linkit ei toimi En tiedä syytä, joten olen kyllä tuomareille ilmoittanut asiasta - ei syytä huoleen. Jos kuitenkin joku hepoista hylätään linkin takia, testaan sen ja ilmotan tuomarille jos se toimiikin Ja siis Newerraan tulee linkki Dimman tallin sivuille
|
|