|
Post by Dimma on May 24, 2013 14:35:16 GMT
Tallilaiset voivat jutella asiallisesti tässä topicissa myös IRL elämän asioita. Vapaa sana, mutta hyvä kielenkäyttö!
|
|
|
Post by Linnea on May 24, 2013 14:35:16 GMT
Tervetuloa vain uudelle tallille. Ihanaa kesän odotusta myös kaikille.
|
|
|
Post by Linnea on Jun 12, 2013 14:06:38 GMT
Tervetuloa muuten Aleksillekin. Olet ensimmäinen hoitajamme, joten tervetuloa pieneen porukkaamme =D
|
|
|
Post by Mikael on Jun 12, 2013 14:47:12 GMT
Kiitoksia (: Kannan ylpeänä ensimmäisen hoitajan -titteliä. Piirrättekö te muuten kuvia tuonne porukka sivulle, vai hankitaanko kuva itse?
|
|
|
Post by Linnea on Jun 12, 2013 18:15:53 GMT
Minä piirrän kyllä. Ei välttämättä mitään laatu tavaraa ole, mutta yritänpä kuitenkin. Tosin aikaisintaan viikon päästä voin sinun kuvaasi aloitella. Muiden kuvat vain värittämättä =)
|
|
|
Post by Linnea on Jun 13, 2013 9:01:51 GMT
Tervetuloa Elmallekin myös Dimman puolesta. Hän on nyt liian kiireinen tullakseen itse, mutta welcome!
Aleksi ja Elmia, voitte esittää tänne myös toiveita tallin suhteen. Haluatteko vaikka valmennuksia tai muuta toimintaa tähän kesäkuulle? Saa ehdottaa!
|
|
|
Post by Mikael on Jun 13, 2013 12:50:31 GMT
Mukava että Elmakin liittyi pienehköön hoitajakaartiimme (:
Itse tykkäisin juuri jos tulisi joku maastoestevalmennus tai estevalmennus. Myöhemmin heinäkuussa voisi olla joku yhden tai parin yön vaelluskin.
|
|
Elma
Tallilainen
|
Post by Elma on Jun 14, 2013 9:31:26 GMT
Haha, kiitoksia kiitoksia Joo, joku vaellus ois kiva + tykkään itsekin hypätä niin sopis mullekkin
|
|
|
Post by Linnea on Jun 14, 2013 9:53:35 GMT
Tuo vaellus on hyvä idea ja ihan mahdollinenkin Hauska muuten : minä, Dimma, Elma ja Aleksi tykätään enemmän esteistä jos ymmärsin oikein (?). Akusta en varma ole... Ollaan tämmöistä esteporukkaa
|
|
Elma
Tallilainen
|
Post by Elma on Jun 14, 2013 10:51:22 GMT
Joku niissä esteissä viehättää (: Vaan eipä tuo haittaa että täällä on esteporukkaa enemmän;)
|
|
|
Post by Linnea on Jun 14, 2013 11:32:38 GMT
Jep, hyvähän se vaan on Unohdin muuten kokonaan hoitajille tarkoitetun palkka-systeemin (toiminta-sivulla tarkemmin) , mutta ei kai teillä ollut mitään tätä vastaan vaan että käy hyvin jos aloitamme tämän?
|
|
Elma
Tallilainen
|
Post by Elma on Jun 14, 2013 11:54:05 GMT
|
|
|
Post by Linnea on Jun 14, 2013 15:07:14 GMT
Hyvä juttu
|
|
|
Post by Linnea on Jun 17, 2013 10:23:49 GMT
Ylläpito tosiaan lomailee nyt johonkin heinäkuuhun, mutta sen jälkeen tältäkin suunnalta palataan entistä ehompina ja superaktiivisina. Hyvää kesää tallilaisille, toivottavasti pysytte mukana! -
|
|
Elma
Tallilainen
|
Post by Elma on Jun 24, 2013 9:27:54 GMT
juu, hyviä lomia vaan! (: Nyt olisi muuten se oma hevonen löytynyt, mihin ilmoitan siitä sivut ja pitääkö muuta ilmoittaa? Tuleeko hevosen päiväkirja tänne foorumiin vai omaani? Laitoin sen nyt ainakin aluksi omaani.
|
|
|
Post by Linnea on Jun 24, 2013 10:04:42 GMT
Sivut voit ilmoittaa vaikka yv:llä mulle kun ollaan kuitenkin asiasta sovittu etukäteen :)Muista vaan ilmoittaa paketti-toiveesi samalla. Foorumille saa päiväkirjan yksityisten osioon myös. Tosiaan kuitenkin tallin sivuille en voi päivitellä mitään vähään aikaan. Olen jonkun aikaa kännykän varassa ja sen avulla sotkisin vain koko sivut (:
|
|
Elma
Tallilainen
|
Post by Elma on Jul 1, 2013 9:40:55 GMT
Laitoin sitä yv:tä ja tietenkin unohdin kertoa sen paketin. Kuitenkin, luulempa että 1-paketti on meille hyvä (:
|
|
|
Post by Linnea on Jul 1, 2013 10:37:59 GMT
Selvä, pistän muistiin
|
|
|
Post by Linnea on Jul 1, 2013 13:47:43 GMT
Tallilaiset-osio tehty, joten menkää tekemään oma topikkinne sinne. =) Myös tarinanne ovat pisteytetty, joten palkka systeemi otettiin nyt käyttöön. Yksityisten omistajat voivat myös ilmoittaa tarhaustoiveensa sinne tarkoitettuun osioon =)
|
|
|
Post by Mikael on Jul 4, 2013 16:21:38 GMT
Tallin omistajille asia kävi ja kerron tästä muillekin ettei tunnu oudolta, vaikkei tunnetakaan : vaihdan hahmonimeni "Aleksin" uuteen nimeen "Mikael", koska entinen nimi ei tuntunut oikealta. Mutta näin mennään tästä eteenpäin
|
|
Akku
Uusi kävijä
|
Post by Akku on Jul 5, 2013 20:06:06 GMT
heido! koitan nyt aktivisoitua... piirtoinspi löytyny, mutta piirrustuksista tulee niin hirvittäviä että hyi! koitan nyt saada parit piirustukset ees valmiiks, ja kisoistakin tulee tarinoita toivon mukaan. muutamat kisat vielä, ja elokuussa yhet kenttikset, mutta sitten Merkki saa ansaitun loman. <3
|
|
|
Post by Linnea on Jul 7, 2013 13:28:39 GMT
Akku, eipä mitään kunhan välillä itsestään ilmoittelee =) Mekin (ylläpito) olemme olleet vähän hiljaisemmalla kun itse pääsen koneelle vasta heinäkuun lopussa. Puhelimen varassa siis
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 8, 2013 5:41:50 GMT
Mulla ei tarina inspistä nyt löydy, taitaa hm merkinnöistä tulla lähinnä kuvia, kunhan pääsen piirtämään...
|
|
|
Post by Linnea on Jul 8, 2013 6:31:14 GMT
Tessa, eipä mitään. Kuvat kelpaavat hyvin.
|
|
Elma
Tallilainen
|
Post by Elma on Jul 17, 2013 6:23:59 GMT
Hellou! Nyt viime viikolla olen ollut niin kiireinen etten oo ehtiny käymään, mutta tällä viikolla taas aikaa riittää, niin kirjoittelen sit (:
|
|
|
Post by Linnea on Jul 18, 2013 7:41:12 GMT
Elma, eipä haittaa. Minäkin olen vähän jäissä kun puhelimella joudun olemaan, mutta elokuussa tulee aktiivisempaa ylläpidonkin suunnalta. Onko teillä mitään toiveita mitä voisimme järjestää elokuun alussa? Isompi vaellus, jokin kurssi, valmennuksia...? Mitä vain saa ehdotella =)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 18, 2013 11:17:07 GMT
Maasta käsin - kurssi tms. Olis kiva:)
|
|
|
Post by Dimma on Jul 21, 2013 9:12:11 GMT
Tessa, tuo onnistuu varmasti. Lisää saa ehdottomasti ehdotella niin tiedetään Linnean kanssa vähän mistä tykkäätte
|
|
Elma
Tallilainen
|
Post by Elma on Jul 21, 2013 11:37:34 GMT
Esteethän ne kiinnostaa eniten (: mut toi maastakäsittelyjuttukin oli kiinnostava! Tuota tuota, itse siis toivon jtn estevalkkaa, kurssia tms.
|
|
|
Post by Linnea on Jul 21, 2013 19:09:37 GMT
Elmankin toive mahdollinen Apua kun mä oikeasti tajusin miten paljon täällä on jo hevosia. Karsinapaikatkaan ei riitä :,) No , ainakin pihaton rakennus varmistui.
|
|