|
Post by Dimma on Jun 1, 2013 16:16:09 GMT
Kesän 2013 hoitajahaku! Kesän alkamisen kunniaksi käynnistettiin myös Dimman tallin ensimmäinen hoitajahaku, jossa tosiaan etsitään hoitajia kaikille tallin hevosille. Lukaisethan ensimmäisen osion täältä, sekä vilkaise myös itse tallin hevoset. Mieti tarkkaan mikä hevosista voisi olla juuri sopiva sinulle, eli huomioi myös oma tasosi. Mitään hirmu aktiivisuutta ei tarvitse olla, mutta vähintään kolmen viikon välein päiväkirjaan täytyy ilmestyä jotakin ellei lomista ole ilmoitettu erikseen. Myös tapahtumiin osallistumiset hyväksytään aktiivisuuden näytöksi. Jokaiseen hoitotarinaan/kuvaan kommentoidaan aina jotakin, mitä mieltä ylläpito oli hoidostasi... Jos kaipaat rentoa meininkiä pienellä tallilla niin tervetuloa! Hoitajaa hakevat kaikki hevoset ja hevoset löytyvät vielä täältä. Sinun täytyy rekisteröityä foorumille, jotta voit hakea hoitajaksi. Se on ilmaista! Laita alle vapaata hakemusta, mutta ilmoita ainakin : - Kenet hevosista haluat hoitohevoseksesi. Voi olla useampia vaihtoehtoja
- Kerro jotain oikeasta itsestäsi. Mm. hevoskokemuksesi. Kerro myös URL hahmostasi
- Kerro miten aktiivinen suurinpiirtein olisit ja myös muuta..
+ Näyttöjä saa laittaa, mutta ei pakollista
|
|
|
Post by Mikael on Jun 12, 2013 13:09:05 GMT
Hellurei!
Halusin hoitajaksi ihastuttavalle fwb-tamma Wistlalle. Jotenkin neiti pisti silmääni ja kiinnostus heräsi heti : ehkä voisin sittenkin kokeilla hoitamista näin vuodenkin jälkeen. Aktiivisuustasoni vaihtelee aika rajusti, mutta varsinkin heinä-elokuun puolella aikaa on riittävästi, jolloin jaksaisi istahtaa koneellekin.
Irl minä : Olen pian parikymppinen mies, mutta ehkä henkisesti paljon alempanakin. Harrastan ratsastusta ja kilpailen maastoestepuolella. Ikinä en ole esimerkiksi ratsastuskouluissa ollut, vaan aina y.valmennusten avulla suoriuduttu eteenpäin. Olen vain 179cm pitkä miehen alku, mutta omaan sitäkin enemmän hevosmiestaitoja ja virtuaalipuolella tullut elettyä n. viitisen vuotta.
En jaksa kirjoitella puhelimella oikein nyt pidempää hakemusta, mutta toivottavasti silti tärppäisi.
|
|
|
Post by Dimma on Jun 12, 2013 13:19:21 GMT
Tervetuloa vaan mukaan Aleksi. Kiva että jo näin alkuun tulee mies-sukupuolisia henkilöitä tänne =) Kesäkuussa ei mitään hätiä aktiivisuuden kanssa, sillä ylläpitokin on hieman epäaktiivisempana sinä aikana, mutta heinäkuussa tarjoamme monipuolista toimintaa! Kirjoittele parempaa kuvausta itsestäsi henkilökuvaukset-osioon... Linnea tosin kerkeää laittamaan tietosi sivuille ja muuten päivittelemään tallia vasta vähintään viikon päästä, joten älä ihmettele jos sinua ei heti sivuilta löydy
|
|
Elma
Tallilainen
|
Post by Elma on Jun 12, 2013 21:28:13 GMT
Heippa! Löysin tämän tallin ja mahdollisen hoitohepan ht.netistä. Kiinnostuin Solinasta, se tuntui jotenkin siltä että sen kanssa voisi tehdä tarkemmin jotain, hoitojuttuja. Olen 164cm pitkä 16 vuotias tyttö. Olen nopea oppimaan uusia asioita ja innokas yrittämään erilaisia haasteita. Olen omistanut omia virtuaalihevosia, joten tämä on tuttua puuhaa. Myös hoitohevosia on ollut. Minut löytää myös virtuaalisesta ratsastajainliitosta: VRL-11412. Hoitokertani ovat vaihtelevia, tai asioiden harjoittelua. Osaan edistää esim nuoren hevosen taitoja ja olen innokas tekemään myös maastakäsin juttuja. Kävisin joka viikko, 1-3krt. Ajattelin tässä pikkuhiljaa (ei millään kiireellä) etsiä omaa hevosta. Siihen tosiaan hukutan aikaa, ettö löydän sen oikean. Täällä hoitaisin ainakin sen pari kuukautta, ennenkuin ottaisin omaa. Ja sitten kun se unelmaheppa löytyy, niin sehän voisi tulla asustelemaan tänne yksityiseksi? Tällaiset olisivat suunnitelmat, mitään ei ole lyöty vielä lukkoon. Toivottavasti päästäisiin tutustelemaan Solinan kanssa!
|
|
|
Post by Linnea on Jun 13, 2013 7:47:53 GMT
Tervetuloa vain mukaan Elma =D Voit Solinalle mielihyvin hoitajaksi edes tuoksi pariksi kuukaudeksi. Varmasti on mahdollista myöhemmin myös saada yksityinen sitten tänne, mutta katsotaan sitä sitten. Kirjoittele henkilökuvaukset-sivulle vain vielä esittely itsestäsi
|
|
|
Post by Katrin on Jul 4, 2013 12:46:46 GMT
Heipä hei! Hakisin hoitajaksi suloiselle Merope-nimiselle ratsuponitammalle. Pikku pallero oli sellainen "just mun tyyliin" hevonen... tai no poni. Minä täällä netissä: Olen virtuaalimaailmassa pyörinyt kauankin. Olen hoitanut kahdella eri tallilla, sekä pitänyt hetken pystyssä pientä virtuaalitallia.(aikas surkea yritys!) Tiedän kuitenkin tästä aiheesta paljon. Pidän joka lajista. Olen myös kilpaillut pienissä kisoissa kuolussa, sekä esteillä. Jos kysytään kummasta lajista pidän enemmän, menee esteet kyllä ohi koulusta. Kuka nyt ei pitäisi siitä, kun saa "lentää" hevosen kanssa puomien ja kaikkien yli. Ei kuitenkaan tällä asialla sitä, että eikö kouluratsastus olisi hauskaa. Luonteeltani olen pirteä kuin peipponen ja en ärsyynny kovin helposta vaan etsin aina kaikelle hyviä ratkaisuja. Väsyneenä olen omissa oloissani, tai äreä. Rakastan hevosia niiin paljon! Ulkonäköni on aika vaatimaton ja siihen en jaksa panostaa. Pitkät punaruskeat hiukset nähdään usein hapsuisella letillä. Pituutta n. 157cm ja ikäni on 13-14v. (Oikeasti siis täytin juuri 14!) Aktiivisuutta tulee löytymään vähän monelta taholta. Kirjoitan varmaankin sen kerran 3 viikossa-2 vikossa. Ilmoitan aina lomista ja muista. Yritän kirjoittaa monipuolisia tarinoita! -Juu tälläinen tästä tuli. Toivottavasti pääsen hoitajaksi!
|
|
|
Post by Linnea on Jul 4, 2013 13:04:15 GMT
Tervetuloa remmiin Katrin! Kirjoittele vain info itsestäsi "tallilaiset" osioon : mallia voit katsoa muilta henkilöiltä. Ensimmäinen hoitotarina olisi hyvä tulla kahden viikon sisällä, mutta muuten on rentoa meininkiä
|
|
Oona
Uusi kävijä
|
Post by Oona on Jul 31, 2013 8:42:25 GMT
Hei!
Haluaisin alkaa hoitamaan Etreniä, sillä tämän hevosen tunnenkin jo. Hoisin ennen Etreniä, mutta ajan puute pakotti lopettamaan tamman hoitamisen. Ehdin ratsastaa tammalla silloin reilut kaksi kuukautta, joka toinen viikko. Heti kun huomasin, että Etren asui tällä, niin tulin hakemaan hoitajan paikkaa. Haluaisin päästä tamman kanssa treenailemaan tallin ja ulkopuolisiinkin valmennuksiin ja mahdollisesti tulevaisuudessa myös kisakentille. Tamman kujeet onneksi tunnen hyvin, enkä usko että on niistä ajoista paljonkaan muuttunut.
Itse olen url maailmassa 15-vuotias esteratsastaja. Olen kilpaillut pääasiassa esteillä 100-120cm luokkia ja pari kertaa myös 140cm radoilla olen käynyt. Koulupuolella Helppoa B:tä pääasiassa, mutta Helppo A:n ja Vaativaa B:n luokissa kilpailin kauan. Nykyään en kilpaile ihan hirveästi, mutta silloin tällöin kyllä kilpailen helpoissa luokissa.
Aktiivisuus rippuu, miten aikaa menee ratsastukseen, kouluun ja semmoiseen. Joskus kerran kuukaudessa, joskus jopa joka viikko. Aktiivisuus vaihtelee siis todella usein.
|
|
|
Post by Linnea on Jul 31, 2013 8:47:43 GMT
Tervetuloa vain mukaan Oona! Kiva että sinulla on kokemusta Etrenistä aiemmilta ajoilta Järnbystä(?) se kun on vähän reippaampi hevonen. Saat käydä sillä ulkopuolisiakin valmennuksia, sekä kisatakin saa. Tee oma topikkisi Tallilaiset-osioon ja ekaa tarinaa on hyvä tulla kahden viikon sisään. =)
|
|